Vrátenie a reklamácia
VRÁTENIE TOVARU
Máte zo zákona 14 kalendárnych dní, aby ste nám nevyhovujúci tovar poslali naspäť bez udania dôvodu.
Nenosený, neporušený tovar, v pôvodnom obale a s pôvodnými visačkami.
Ak splníte všetky podmienky, peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia tovaru, Vaše peniaze sa ale snažíme poslať vždy najskôr ako je to možné.
Pre založenie vratky môžete použiť formulár, vytlačte formulár nižšie, vypíšte ho a pošlite k nám.
VRÁTENIE CEZ SLUŽBU PACKETA – SPÄTNÁ ZÁSIELKA
Ide o najjednoduchší a najlacnejší spôsob vrátenia tovaru.
Služba funguje tak, že tovar, ktorý chcete vrátiť aj so všetkými potrebnými dokumentami zabalíte a zanesiete do podacieho miesta Packeta podľa Vášho výberu. Tam nadiktujete ID odosielateľa pre spätnú zásielku.
ID nášho obchodu je 94977223
obsluha v Packete vytlačí štítok a Vám vytlačí potvrdenie o prijatí zásielky. Tovar nám bude doručený do obchodu a na mieste nič neplatíte. Túto službu môžete využiť, aj keď tovar k Vám putoval iným prepravcom.
Táto služba je však spoplatnená podľa aktuálneho cenníka na www.zasielkovna.sk (tu nájdete aj zoznam podacích miest). Momentálna cena služby je 2,80 EUR pre zásielky zo Slovenska a 3,4 EUR z Českej republiky a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar.
Príklad: Vraciate tovar v hodnote 35 EUR. My zaň vystavíme dobropis na túto sumu, avšak odpočítame sumu za využitie služby Spätná zásielka 2,80 EUR. Na účet Vám tak vrátime (35 – 2,80) = 32,20 EUR.
BEZPLATNÉ VRÁTENIE TOVARU
Náš eshop ponúka bezplatné vrátenie tovaru. A to v prípade, že ste si u nás objednali tovar v hodnote 99 eur a vyššej. Nezáleží natom či vrátite časť objednávky, alebo celú objednávku. V tomto prípade nebude suma poštovného za vrátenie tovaru cez Packetu odrátaná, ale bude Vám vrátená plná suma za vrátený tovar. Pre viac informácií si prečítajte Vrátenie tovaru cez Packetu o odsek vyššie.
REKLAMÁCIA TOVARU
Reklamovanie tovaru platí štandardných 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru k nám, dokedy musíme závadu odstrániť a reklamáciu vyriešiť, ak sa tak nestane, máte právo na vrátenie peňazí. Všetky podrobnosti nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Reklamovaný tovar posielame na posúdenie výrobcovi, resp. distribútorovi, nemáme oprávnenie na posudzovanie reklamácií. Preto nemôžeme o vybavení reklamácie rozhodovať hneď. Vždy čakáme na vyjadrenie. O tomto vyjadrení Vás vždy informujeme.
V prípade uznanej reklamácie Vám táto čiastka nebude odpočítaná a náklady na vrátenie tovaru tak budeme znášať my.